Pardavimo-pirkimo procesas vienose rankose

Žmonės susiduria su baimėmis ir daugybe klausimų, kai nori senos statybos, neekonomišką būstą pakeisti į naują, modernų ir šilumos energiją taupantį būstą.

Visos problemos yra sprendžiamos, tačiau reikalingi profesionalūs ir labai organizuoti sprendimai. Mano klientų istorija prasidėjo, kai vyresnio amžiaus žmonės nusprendė iš didelio (3 kambarių) senos statybos buto persikelti į šiek tiek mažesnį (2 kambarių) butą, kuris tuo metu dar buvo statomas „Kapsų 11“ projekte.

Tas pats, jau įprastas ir gerai pažįstamas rajonas, bet su daug efektyvesniu ir modernesniu būstu. „Kapsų 11“ projektas dar buvo statybų etape, todėl klientai pageidavo kiek įmanoma ilgiau pagyventi savo senajame būste ir spėti įsikelti į naują, jau pilnai įrengtą būstą. Tai buvo būtina sąlyga. Bankas nesuteikė klientams pakankamos paskolos, dėl ko jie negalėjo įsigyti naujo buto nepardavę senojo. Išanalizavusi visą situaciją ir galimybes, sudariau planą, kuris turėjo užtikrinti laiku ir tiksliai sudėlioti visus finansinius srautus bei užtikrinti kuo sklandesnį pirkimo–pardavimo procesą. Senąjį butą pardavimui paruošėme ieškodami pirkėjo, sutinkančio leisti šeimininkams bute pragyventi dar keletą mėnesių. Tuo pat metu, pasirinkę tinkamiausią „Kapsų 11“ projekto butą, ieškojome būdų, kaip kuo greičiau jį įsigyti, įrengti ir įsikraustyti. Tai buvo sudėtinga, nes projektas tebebuvo statybų stadijoje ir trūko finansų. Pardavus senąjį butą, tektų kraustytis į laikiną būstą, kadangi apdailos darbai gali prasidėti tik įsigijus būstą, o jie užtrunka nemažai laiko. Kadangi aš pats pardavinėjau vystytojo „Constra“ projekto butus ir glaudžiai bendradarbiavau su juo, turėjau galimybę tiesiogiai ieškoti geriausių sprendimų. Pasirašius sutartį su klientais, vystytojas suteikė galimybę dar prieš įsigyjant naują butą pradėti jį įrenginėti, taip pagreitinant procesą ir suteikiant klientams galimybę greičiau persikelti. Tai buvo netipinis vystytojo sprendimas, grįstas visišku pasitikėjimu manimi ir NU:MO kompanija. Padėjau klientams pereiti visą paskolos gavimo procesą ir sureguliuoti finansinius srautus. Tada prasidėjo naujojo būsto apdailos darbai, o kartu vyko ir senojo buto pardavimo procesas.

Senasis butas buvo parduotas už visiems priimtiną kainą, su galimybe jame pagyventi kelis mėnesius. Senojo buto pardavimas reikalavo specifinių žinių ir profesionalaus požiūrio, nes be pats buto, buvo ir bendro naudojimo patalpos, kurių dokumentacijos tvarkymas buvo susijęs su kaimynais ir reikalavo papildomų laiko sąnaudų. Klientai buvo dėkingi, kad visa ši biurokratija ir žinių reikalaujantys procesai juos nepaliko vienus. Šių klientų būsto keitimo procesas buvo puikiai valdomas. Jie buvo tarp pirmųjų, apsigyvenusių naujame, pilnai įrengtame bute, laiku atsiskaitė su vystytoju, įsigijo papildomą požeminį garažą ir šiandien mėgaujasi kokybiškesniu būstu. Susitikus, naujakuriai buvo sužavėti, kaip šiuolaikinis būstas skiriasi nuo senos statybos būsto ir kaip stipriai pagerėja gyvenimo kokybė įsigijus kokybišką namą.

Juliana Stanišauskienė